سفارش تبلیغ
صبا ویژن
1 2 >
نوشته شده در تاریخ 92/1/12 ساعت 10:25 ص توسط مهدی حق شناس


سلام

ممنون از بازدیدتون ازوب سایت

قصد این وبلاگ فقط اموزش عاشقانه ها وخیلی مطلب بروزو... هست
***راستی وب سایت اولم به این ادرسhttp://mahdiibank.blogfa.com درخدمت شما دوستان
هست تا از اطلاعاتش استفاده کنی که با کلی مطالب بروز وعکس هاو... هست***



  



نوشته شده در تاریخ 93/10/18 ساعت 11:10 ص توسط مهدی حق شناس


Root-Android

روت چیست؟ و چرا باید دستگاه اندرویدی خود را روت کنیم؟

 

اگر کاربر یک گوشی یا تبلت اندرویدی هستید حتماً اصطلاح روت کردن را شنیده‌اید. اما روت کردن چیست و چه فوایدی دارد و آیا باید از روت کردن هراس داشته باشیم؟ در این مطلب پاسخ این سوالات را دریابید.

تبلیغات متنی
  • شارژچی| خرید مستقیم انواع شارژ!
  • قطار وبگردی | لذت سفر در دنیای مجازی
  • لایسنس قانونی آنتی‌ویروس

What-is-root-and-why-root

روت چیست؟

روت در لغت به معنای ریشه و اصطلاحاً روت کردن به زبان ساده یعنی دسترسی ریشه‌ای به دستگاه اندرویدیتان. وقتی گوشی را برای اولین بار روشن می‌کنید در قسمت تنظیمات یا Settings می‌توانید گزینه‌های زیادی را به دلخواه خود تغییر دهید اما این تنظیمات تنها چیزهایی هستند که سازنده گوشی اجازه تغییر در آن‌ها را داده است. حال آن‌که با روت کردن می‌توانید هر تغییری که دلتان خواست در گوشی بدهید. روت کردن گارانتی دستگاه شما را باطل می‌کند (هر چند که می‌توانید دستگاه را مجدداً آنروت کنید) و کمی ریسک هم دربر دارد اما اگر طبق راهنماها عمل کنید هیچ‌گاه به مشکلی بر نخواهید خورد. پس آیا روت کردن ارزش کمی ریسک را دارد؟ به نظر ما بله.

Im-gonna-root-my-android


چرا گجت اندرویدی خود را روت کنیم؟

برای روت کردن دلایل زیادی وجود دارد که ما در این‌جا مهم‌ترین آن‌ها را عنوان می‌کنیم:


یک – اپلیکیشن‌های مخصوص روت

Root-Apps

شاید در گوگل پلی یا سایت‌های دیگر اپلیکیشن‌های اندرویدی به بعضی‌ها برخورده باشید که نیاز به روت کردن دارند. این اپلیکیشن‌ها می‌توانند امکانات بهتری نسبت به اپلیکیشن‌های معمولی فراهم کنند؛ این اپلیکیشن‌ها را دراین مطلب فارنت برایتان معرفی کردیم اما گرفتن نسخه پشتیبان کامل، انجام خودکار کارها، افزایش سرعت و عمر شارژ، افزایش سرعت مموری کارت و … از جمله عملکردهای اختصاصی اپلیکیشن‌های روت هستند. همچنین به بعضی از این اپلیکیشن‌ها در ادامه اشاره خواهیم کرد.


دو – آخرین نسخه اندروید

Android-Versions

با این‌که گوگل حداقل هر سال اندروید را یک‌بار آپدیت می‌کند سازندگان گوشی‌ها برای عرضه آپدیت‌ها تنبل یا بعضاً خسیس هستند و دوست دارند شما را به خرید دستگاه‌های جدیدشان وادار کنند. با روت کردن می‌توانید این تحریم را دور بزنید! وقتی گوشی خود را روت کنید و یک ریکاوری کاستوم بر روی آن نصب کنید می‌توانید رام‌های رسمی که مربوط به ریجن گوشی شما نیستند و یا رام‌های پورت شده از دستگاه‌های جدید و کاستوم رام‌های متفاوت را نصب کنید و همواره آخرین نسخه از اندروید را با امکانات جدید آن در اختیار داشته باشید. بدین ترتیب مطمئن خواهید شد که از نهایت توان سخت‌افزاری دستگاهتان استفاده می‌شود و به علت تنبلی یا خساست سازنده‌ها از آپدیت‌ها عقب نمی‌مانید.


سه – خلاصی از دست پوسته‌های مختلف

Custom-UI

سازندگانی مانند اچ‌تی‌سی، سامسونگ، ال‌جی، سونی و … پوسته‌های مختلفی با نام‌های متفاوت مانند HTC Sense، TouchWiz، Emotion UI و … را روی اندروید نصب کرده‌اند که نه تنها ظاهر اندروید را تغییر داده است بلکه بعضی اوقات باعث سردرگمی کاربر و کندی عملکرد دستگاه می‌شود؛ البته بعضی از این پوسته‌ها امکانات خوبی مانند ویجت‌ها، اپلیکیشن‌های شناور، حالت چندپنجره‌ای و فناوری‌های هوشمندی را فعال می‌کنند اما اگر علاقه‌ای به آن‌ها ندارید و یک محیط سریع و ساده خالص اندرویدی را ترجیح می‌دهید با روت‌کردن و نصب یک کاستوم رام دلخواه به محیط گوگلی خالص دست پیدا کنید.


چهار – حذف اپلیکیشن‌های اضافه

android-bloatware

هنگامی که گوشی یا تبلت اندرویدی را روشن می‌کنید معمولاً علاوه بر اپلیکیشن‌های گوگلی مانند جیمیل، تقویم، گوگل پلاس و گوگل موزیک شرکت سازنده اپلیکیشن‌های دیگری را نیز بر روی آن نصب کرده است که برخی مفید و برخی واقعاً مزاحم هستند و در کارایی و سرعت گوشی اختلال ایجاد کرده و حافظه را اشغال می‌کنند. این اپلیکیشن‌ها را نمی‌توانید مانند اپلیکیشن‌های دانلودی حذف کنید و باید با آن‌ها کنار بیایید، هرچند از اندروید 4.1 به بعد امکان غیرفعال کردن اپلیکیشن‌ها با دکمه Disable وجود دارد اما باز هم حافظه اشغال شده با این روش باز نمی‌گردد.

پس از روت کردن دستگاه می‌توانید با کمک اپلیکیشن‌های مختلفی مانند Titanium Backup این کار را به راحتی انجام دهید. البته حواستان باشد اپلیکیشن‌های ضروری سیستمی را به اشتباه حذف نکنید.


پنج – افزایش سرعت یا عمر شارژ باتری

Overclock

سازنده‌ها با خریداری و قراردادن انواع مختلف چیپست‌ها و پردازنده‌های اندرویدی سرعت خاصی را که مدنظرشان است برای پردازنده تعیین می‌کنند تا هم مصرف شارژ و هم سرعت و کارایی دستگاه بهینه باشد. بعضی اوقات نیاز می‌شود این سرعت را خودتان کمی افزایش دهید چرا که دستگاه بعضی اوقات کند شده و همچنین توانایی پردازنده دستگاهتان بیش از سرعتی است که سازنده برایش در نظر گرفته است. با اپلیکیشن‌هایی مانند Set CPU پس از روت کردن می‌توانید به اصطلاح گوشی را آورکلاک کنید. البته این‌کار دو عیب دارد که اولی مصرف بیشتر شارژ گوشی و دومی احتمال ضربه زدن به سخت‌افزار در صورت افزایش بی‌رویه سرعت کلاک CPU یا GPU است.

در مقابل اگر از عمر شارژ گوشی راضی نیستید می‌توانید با اپلیکیشن‌های مشابه پردازنده را آندرکلاک و آندرولت کنید تا عمر شارژ بیشتر شود ؛ البته ممکن است در رابط کاربری و اپلیکیشن‌ها کمی کندی دیده شود.


شش- شخصی‌سازی بی‌نهایت

customization

اندروید به خودی خود دارای امکانات شخصی‌سازی زیادی است اما اگر قصد تغییرات بیشتری را دارید باید گوشی خود را روت کنید. به طور مثال نواری که در پایین صفحه در گوشی‌های بدون دکمه سخت‌افزاری قرار دارد را با روت کردن می‌توانید تغییر اندازه دهید، با GMD Gesture Contorl با سوایپ‌ها و جسچرها در محیط گردش کنید، در حالت‌های مختلف افقی و عمودی به کمک Keyboard Manager کیبردهای متفاوتی را فعال کنید، در نوتیفیکیشن تصویر یا ویجت خاصی قرار دهید و خلاصه با روت کردن محدودیتی نخواهید داشت.


هفت – امکانات نامحدود

PS-Controller-android

روت کردن همچنین امکانات بیشتری از حالت معمولی در اختیارتان می‌گذارد. با این اپلیکیشن می‌توانید دسته‌بازی پلی‌استیشن خود را به گوشی یا تبلت وصل کنید و از بازی‌ها لذت ببرید؛ با این اپلیکیشن می‌توانید تصمیم بگیرید در زمان‌های دلخواه چه کسانی بتوانند با شما تماس بگیرند و چه کسانی نتوانند. می‌توانید با اپلیکیشن‌های Market Enabler گوگل پلی را در ایران فعال کنید. با WiFi Protector از اتصال به وای‌فای‌های عمومی و حملات DOS و ARP هراسی نداشته باشید و حتی می‌توانید اپلیکیشن دوربین جدید اندروید 4.2 را با Photosphere روی گوشی خود نصب کنید.


هشت – کاستوم رام‌ها

CyanogenMod

کاستوم رام‌ها علاوه بر محیط خالص اندرویدی، آخرین نسخه اندروید و عاری بودن از اپلیکیشن‌های اضافه چه امکاناتی دارند و چرا توصیه می‌شوند؟

بعضی کاستوم رام‌ها بر اساس رام‌های رسمی گوشی یا تبلت شما تهیه یا اصطلاحاً کوک شده‌اند. این کاستوم رام‌ها همان امکانات و محیط کاربری را دارند اما بهینه‌سازی‌های انجام شده روی آن‌ها عملکرد دستگاه را بهتر کرده است. اما بعضی کاستوم رام‌ها مانند CyanogenMod، AOKP و Paranoid Android که بر اساس اندروید خالص کوک می‌شوند امکاناتی مانند کنترل‌های Pie، تغییرات در صفحه قفل و نوتیفکیشن‌ها، تم‌های مختلف، نوتیفکیشن شناور Halo، تغییر در نوار ابزار و دکمه‌ها و بسیاری تغییرات و امکانات ریزی را دارند که آن‌ها را حتی از اندروید خالص در دستگاه‌های نکسوسی برتر می‌کند.


در آینده در مطلبی جداگانه چندین کاستوم رام مشهور را به همراه امکانات منحصر به فرد هر یک برایتان در فارنت معرفی خواهیم کرد.

این‌ها تنها چند دلیل از ده‌ها دلیل مختلف برای روت کردن گوشی یا تبلت‌های اندرویدی هستند؛ پس اگر وسوسه شده‌اید بهتر است ترس را کنار بگذارید، خودتان را آماده کنید و در مطالب بعدی به کمک ما دستگاهتان را روت کنید.

==================================================================

روت کردن با یک کلیک (بدون نیاز به کامپیوتر)

روت کردن گوشی با یک کلیک!

امروز گروه آموزش اندرویدیها برای شما آموزش روت کردن گوشی رو بدون نیاز به کامپیوتر و تنها با یک کلیک فراهم کرده است، در ادامه با ما باشید تا نحوه عملکرد این برنامه رو برای شما توضیح دهیم.

توجه: این روش روی اکثر گوشی های اندرویدی اجرا میشه ولی ممکنه روی برخی گوشی ها اجرا نشه.

گروه اندرویدیها هیچگونه مسئولیتی در برابر اشتباهات شخصی شما ندارد!

مراحل:

1- برنامه Framaroot v1.8 – 2.0Mb رو دانلود کنید.

2- حالا برنامه رو روی گوشیتون نصب کنید.

3- بعد از باز کردن برنامه تصویر زیر رو مشاهده می کنید، روی Inistall Superuser کلیک کنید.

روت کردن با یک کلیک (بودن نیاز به کامپیوتر)

4- حالا شما می تونید از هر دو گزینه Inistall Superuser و Inistall Supersu استفاده کنید تا گوشیتون رو روت کنید، این بستگی به گوشی شما داره ولی برای راحتر شدن کار بهتون پیشنهاد می کنم هر دو رو امتحان کنید.

5- حالا اگه تمام مراحل رو درست رفته باشید باید تصویر زیر برای شما باز شده باشه، این به معنی این هست که گوشی شما با موفقیت روت شده.

روت کردن با یک کلیک (بودن نیاز به کامپیوتر)

برای آنروت کردن هم میتونید تمام مراحل رو انجام بدید اما به جای گزینه های Inistall گزینهUnroot رو بزنید.

تذکر: اگه از هر دو گزینه برای روت کردن استفاده کردید و گوشی شما روت نشد یعنی این برنامه با اندروید گوشی شما سازگار نیست!

 

 

 



  



نوشته شده در تاریخ 93/10/18 ساعت 10:40 ص توسط مهدی حق شناس


راه که میروی ، عقب می مانم
نه برای اینکه نخواهم با تو همقدم باشم
میخواهم پا جای پایت بگذارم و مواظبت باشم
میخواهم ردپایت را هیچ خیابانی در آغوش نکشد . . .
تو فقط برای منی !



  



نوشته شده در تاریخ 92/10/29 ساعت 11:27 ع توسط مهدی حق شناس





 

دلم که میگیرد میروم پای حوض و به اشک دیده وضوی عشق میگیرم

 

 

روی ایوان سجاده را پهن میکنم اما اینبار با روحم به دیدارت می آیم

 

 

جسم خاکیم را ترک میگویم و چشم دل به آسمانت میسپارم

 

 

خورشید مثل همیشهدرخشان است و میخواهد چشمانم را کور کند

 

 

اما نمیداند محافظ این چشمان تویی و با یک ابر جلوی درخشش او را میگیری

 

 

تا به یاد بسپارد جایی که خدا هست هیچ برتری نیست

 

 

 

نگاهم هنوز خیس اشک است و تو باز دست نوازشگرت را بر سرم میکشی

 

اما بغض امانم نمیدهد و من باز در آغوش تو غرق میشوم

 

میدانی خسته ام!!!

 

و باز با مهر همیشگی ات دست بر زخمان پاهای خسته ام میکشی

 

 

 و انگار جادو میکند دستهایت،تمام زخم ها از بین میرود

 

 

اما هنوز چشمانم خیس اشک است!!!

 

 

آرام و قرار ندارم و میپرسی:ای نازنین من تو را چه شده این گونه بی تابی؟

 

 

و من آرام تکه های خورد شده قلبم را نشانت میدهم

 

 

و اشک هایم انگار قلب مرا غسل تعمید میدهند

 

و دست بر شکسته های قلبم میکشی و من باز نا آرام سر در گریبان میشوم 

 

و پناه میبرم به آغوش مهربانت...

 

 

نوازشم میکنی و تیرهای فرو رفته در قلبم را در می آوری و 

 

با مهربانیت دوباره قلب مرا پیوند میزنی و میگویی:

 

 

نازنین فرزندم....

 

 

این هم از قلب تو...

 

 

تو خوب میدانی من خریدار تمام نازهای توام

 

 

حال بگو چرا هنوز هم اشک میریزی؟؟؟

 

 

چشمان غمبارم را به چشمانت میدوزم و میگویم خدایا

 

 

دیگر هیچ نمیخواهم مرا در آغوشت نگه دار همین

 

 

و تو باز مرا هر چه محکم تر در آغوش میگیری و میگویی،

 

 

فرزندم همیشه در آغوش منی حال کمی استراحت کن 

 

 

و من چشمانم را در آغوش خدامیبندم

 

  




  



نوشته شده در تاریخ 92/10/25 ساعت 8:29 ع توسط مهدی حق شناس



دستهایی لرزان


نگاهی مهربان اما خسته


 کمری که از درد روزگار خمیده


 قلبی پر از محبت که از زخم های بسیارشکسته


به یاد می آورم هر روز و هر ساعت 


تنها چهار سالم بود 


نگران و ناراحت از زمین خوردن های بچگی روی زمین نشسته


و چشمانی خیس


نگاه تند مادر که دعوا میکرد چرا مراقب نبوده ای و لب ورچیدنهایم


و تو با نگاهی پر از خشم به سویش می آمدی و در حین اینکه


با آرامش به آغوشم میکشیدیبا مادرم دعوا کردی و گفتی 


سحر من و دعوا نکن و با عشق با همان دستان لرزان


اشکهایم را پاک میکردی و میگفتی:این نوه نازنین من است



  



نوشته شده در تاریخ 92/8/27 ساعت 6:13 ع توسط مهدی حق شناس


بارِگاه با صفا را عشق است
گنبد و صحن و سرا را عشق است
عرش با آن همه هیبت گوید
حرم کرب و بلا را عشق است

 

•.•.•.•.•.•اس ام اس تاسوعا و عاشورا•.•.•.•.•.•

 

بیایید در ماه محرم اگر زنجیر میزنیم
قبل از آن زنجیر غفلت از پای خود باز کرده باشیم
اگر که سینه میزنیم
قبل از آن سینه دردمندی را از غم و آه پاک کرده باشیم
خوب است اگر اشکی میریزیم
قبل از آن اشک از چهره ی مظلومی پاک کرده باشیم

 

•.•.•.•.•.•اس ام اس تاسوعا و عاشورا•.•.•.•.•.•

 

سالها گفتیم ما از کربلا
از شهید عشق و میدان بلا
از غمش بر سینه و بر سر زدیم
بوسه بر گهواره اصغر زدیم
باز هم گفتیم: مظلوما حسین
بی کس و بی بال و پر، تنها حسین



  



نوشته شده در تاریخ 92/7/16 ساعت 11:1 ع توسط مهدی حق شناس


 

مــریم طوسی سرعتی‌ترین و پر‌افتخارترین دونده زن ایرانی است که بزرگترین آرزویش این است که جایگاه دختر ایرانی را در دنیا نشان دهد و پرچم کشورمان را بالا ببرد.  مریم طوسی متولد 1367، تهران است. او رکورددار دوهای 100، 200 و 400 متر زنان ایران و اولین بانوی ایرانی است که موفق به دریافت مدال طلای دو میدانی در مسابقات قهرمانی آسیا شده است.

مـریم موفق شد برای اولین بار در تاریخ ایران در پنجمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا، مدال طلای 400 متر سرعت را دریافت کند. آخرین حضور مریم در میادین بین‌المللی به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی 2013 در اندونزی باز می‌گردد که او توانست دو مدال طلا در دوی 200 و 100 متر کسب کند و رکورد ایران را در دوی 100 متر ارتقا دهد. این گزارش تصویری از مهر سال 1391 تاکنون تهیه شده است.




گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org

ادامه مطلب...


  



نوشته شده در تاریخ 92/5/28 ساعت 5:47 ع توسط مهدی حق شناس


 

این روز ها که تـو نیستی ،

من به عکسهایت می نگرم . . .

این همان تنفس ِ مصنـوعی است !!!

 

عکس عاشقانه تنهایی

**********************

**********************

 

سرد است …

نیمکتی تنها در پارک نشسته است ، من تنها بر نیمکت و تو تنها در من …

میبینی ؟ چه در همیم و تنها ؟

 



  



نوشته شده در تاریخ 92/5/1 ساعت 3:17 ع توسط مهدی حق شناس


روزگاری بود که سینمای ایران به مدد حضور ستاره‌های خود دوران پرفروغی را می‌گذراند اما مدتی است که ستاره‌ها هم کمکی به این سینمای از رمق افتاده نمی‌کنند و در فیلم‌ها حضور پررنگی ندارند، حال سوال اینجاست که ستارهایی که روی پرده نیستند پس کجا هستند و چه می‌کنند؟

نگاهی به فیلم‌های سینمایی که از چندی قبل روی پرده سینماها بوده و هستند نشان می‌دهد مدت‌ زیادی است که از فیلمی با حضور پرفروغ یک ستاره‌ی سینمایی که علاقه‌مندان به سینما را به ذوق و هیجان درآورد، خبری نیست، البته برخی فیلم‌ها هم با حضور ستاره‌ها، بعضا خیلی هم فروش نکردند!

اما ستاره‌ها یا سوپراستارهای سینمای ایران چه می‌کنند؟


هدیه تهرانی

بازیگر فیلم «قرمز» چند سالی است که از حضور جدی در سینمای ایران دوری کرده و در این مدت اخبار حاشیه‌ای زیادی پیرامون او منتشر شده است. با اینکه حضور این بازیگر در سال‌های اخیر در سینما کمرنگ بوده اما عده‌ی زیادی از سینماگران و سینمادوستان او را هم‌چنان تک ستاره و به معنای واقعی «سوپراستار» سینمای ایران می‌دانند.

هدیه تهرانی که فیلم «پل چوبی» به کارگردانانی مهدی کرم‌پور را آماده‌ی اکران دارد تا یکی دو هفته قبل فیلم سینمایی «تهران 1500» را بر پرده‌ی سینماها داشت، فیلمی که با چهره‌ی کارتونی هدیه تهرانی نمایش داده شد.

او که همیشه با حاشیه‌هایی روبرو بوده، چهار سال قبل نمایشگاه عکسی را با نام «آبان‌گان» برپا کرد و شاید اوج این حاشیه‌ها از همان زمان و با چالشی که بین او و خبرنگاران پیش آمد، آغاز شده باشد نمایشگاهی که نشست خبری آن اشک هدیه تهرانی را درآورد و سپس بحث‌های دیگری درباره هزینه‌ی برپایی آن مطرح شد.

تهرانی که چندی قبل با مهران مدیری در سریال «قلب یخی» همبازی شده بود، در فیلم «آشغال‌های دوست‌داشتنی» محسن امیریوسفی هم ایفای نقش کرده و احتمالا در جشنواره‌ی فیلم فجر بار دیگر شاهد حضور وی خواهیم بود.

همچنین این روزها شنیده شده که احتمال دارد، هدیه تهرانی برای بازی در یک نمایش روی صحنه برود.


محمدرضا گلزار

ادامه مطلب...


  



نوشته شده در تاریخ 92/4/17 ساعت 1:0 ص توسط مهدی حق شناس


 

جدیدترین مصاحبه و گفتگو با علیرضا خمسه

 

اگر روزی روزگاری؛ نویسنده ای بخواهد کتابی درباره زندگی علیرضا خمسه منتشر کند، شاید بهترین عنوان برای این کتاب نامنتشره «مردی که نمی توانست نخندد» باشد، علیرضا خمسه، شمایل «خنده» در سینما و حتی تلویزیون ایران است. هنوز روی خنده های خمسه خنده ای نیامده است. بهترین خاطرات شادی آور لحظات کودکی بسیاری از ما با خنده های مخصوص خمسه گره خورده است، آقای خنده ایران، حتی هنگام مصاحبه و جواب دادن به سوالات ما در حالی که کارگران مشغول کوبیدن پتک بر آهن و چوب بودند و صدای وحشتناک از ضربه پتک بلند بود، باز لبخندش را بر لب داشت، زیر سایه بان حیاط داغ و آفتاب زده یک لوکیشن فیلمبرداری در مرکز تهران با آقای خنده ایران به گفت وگو نشستیم.


آقای خمسه! ببخشید که اینطور شروع می کنم، اما واقعا برای من سوال است که شما چرا آنقدر می خندید؟ خنده جزو میمیک صورت شماست یا واقعا همیشه خوشحالید؟

خنده برای من مکانیزم دفاعی است؛ یعنی وقتی در جامعه ای که پر از اضطراب، کاستی ها و دغدغه است و مدام در معرض فشار هستیم؛ من وقتی می خندم تمام این فشارها را از خودم دور می کنم.

اتفاق افتاده در یک فیلم اصلا نخندید؟

بله مثلا در فیلم بیست، ساخته عبدالرضا کاهانی اصلا نخندیدم، نقش یک آشپز معلول را داشتم که اتفاقا به خاطر همان نخندیدن سیمرغ گرفتم! البته غیر از این، نقش هایی که جدی بوده هم داشتم.

در مورد کودکی شما و شرایط خانوادگی تان من چیزی پیدا نکردم، انگار تا به حال در مورد آن کمتر حرف زده اید، حتما کودکی علیرضا خمسه باید یک کودکی خاص باشد. همینطور است؟

واقعیت این است که من کودکی جالبی داشتم برای این که در یک خانواده مذهبی بزرگ شدم. پدرم معمار بود و مادرم خانه دار. من اولین فرزند پسر خانواده هستم. 4 تا برادر و 4 تا خواهر دارم که در مجموع 9 نفر می شویم. 3 برادر هم قبل از من فوت شده و با این وجود من پسر بزرگم و یک خواهرم یک سال از من بزرگتر است.

بچه تهران هستید؟

بله، من در خیابان پامنار تهران به دنیا آمدم. جزو نسلی هستم که در کودکی و نوجوانی کار کردم و تابستان ها که تعطیل بودم هر سال یک شغلی را تجربه کردم. چون پدرم معمار بود در شرکت های راه سازی کار می کرد و مدام در سفر بود. من از 13 سالگی به همراه دو پسرخاله ام به تئاتر و بازیگری روی آوردیم و از 13 سالگی نمایش هایی را درخانه مان راه می انداختیم پرده می زدیم و بلیت می فروختیم.

ادامه مطلب...


  




  پیام رسان 
+ راه که میروی ، عقب می مانم نه برای اینکه نخواهم با تو همقدم باشم میخواهم پا جای پایت بگذارم و مواظبت باشم میخواهم ردپایت را هیچ خیابانی در آغوش نکشد . . . تو فقط برای منی !

+ سلام به زودی ادرس وب لاگم تغییر می کند دوستان برای همراهی من به ان بروید

+ سلام چرا محدویت دارم در امکانتات وبلاگم

+ شبتون خوش بای

+ برای بار اول با انگشتم زدم توی چشم دشمن<a http://upload7.ir/images/36805737836914191203.jpg

+ گلهای بهشت سایبانت / یک دسته ستاره ارمغانت یک باغ از گلهای نرگس / تقدیم وجود مهربانت.

+ سخت است که دور از رخ دلدار بمیرم / از حسرت گل در صف گلزار بمیرم درد است مرا ، کز غم هجران تو دلبر / باشی تو طبیب و من بیمار بمیرم

+ سلام یکبار بیا به وبم اگه خوب بود کامنت بگذار واگه بد بود بازهم بگذار منتظر حضور پوررنگ شما دروبم هستم

+ یه سنگ کافیست برای شکستن یه شیشه! یه جمله کافیست برای شکستن یه قلب! یه ثانیه کافیست برای عاشق شدن! یه دوست مثل تو کافیست برای تمام زندگی

+ توی زندگی افرادی هستند که مثل قطار شهربازی می مونن، از بودن با اونا لذت می بری، ولی باهاشون به جایی نمی رسی




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ