سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عاشقانه ها
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  مهدی حق شناس[191]
 

پس از اَفرینش اَدم خدا گفت به او: نازنینم اَدم.... با تو رازی دارم !.. اندکی پیشتر اَی .. اَدم اَرام و نجیب ، اَمد پیش !!. ... زیر چشمی به خدا می نگریست !.. محو لبخند غم آلود خدا ! .. دلش انگار گریست . نازنینم اَدم!!. ( قطره ای اشک ز چشمان خداوند چکید ) !!!.. یاد من باش ... که بس تنهایم !!. بغض آدم ترکید ، .. گونه هایش لرزید !! به خدا گفت : من به اندازه ی .... من به اندازه ی گلهای بهشت .....نه ... به اندازه عرش ..نه ....نه من به اندازه ی تنهاییت ، ای هستی من ، .. دوستدارت هستم !! اَدم ،.. کوله اش را بر داشت خسته و سخت قدم بر می داشت !... راهی ظلمت پر شور زمین .. زیر لبهای خدا باز شنید ،... نازنینم اَدم !... نه به اندازه ی تنهایی من ... نه به اندازه ی عرش... نه به اندازه ی گلهای بهشت !... که به اندازه یک دانه گندم ، تو فقط یادم باش

   نویسندگان وبلاگ -گروهی
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
کل بازدید : 189465
کل یادداشتها ها : 304

1 2 3 >
نوشته شده در تاریخ 92/3/29 ساعت 11:26 ع توسط مهدی حق شناس



  



نوشته شده در تاریخ 92/3/27 ساعت 10:30 ع توسط مهدی حق شناس



 نمایشگاه بین المللی خودرو در شانگهای چین هفته گذشته به کار خود پایان داد. در این نمایشگاه که 9 روز برقرار بود حدود 1300 مدل خودرو در معرض دید عموم قرار داشت که بیش از 1 میلیون نفر از آن بازدید کردند.

چین از سال 2009 با پیشی گرفتن از ایالات متحده رتبه اولین بازار بزرگ فروش و تولید اتومبیل در دنیا را از آن خود کرده است. سال گذشته حدود 19 میلیون وسیله نقلیه و خودرو در این کشور به فروش رفته است. در اروپا بین سالهای 2007 تا 2012 بازار خودرو بیش از 25 درصد افت داشته است و در حال حاضر نشانه هایی که از رشد این بخش در آینده حکایت کند دیده نمی شود.

اهمیت چین برای خودروسازان بارز دنیا چندان تعجبی ندارد. چین که روزی به کشور دوچرخه سواران مشهور بود، اکنون بزرگترین بازار خودرو در جهان است. جالب است که تنها در ماه مارس، در این کشور یک میلیون و هشتصد و سی هزار دستگاه خودرو به فروش رسید. در این بین اروپا و آمریکا که اخیرا با افت محسوس فروش خودرو مواجه هستند چشم امید خود را به بازار پررونق چین دوخته اند.


  



نوشته شده در تاریخ 92/3/24 ساعت 6:47 ع توسط مهدی حق شناس


بهت، حسرت و افسوس. دورتموندی ها هر چه رشته بودند در دقیقه آخرین دقایق پنبه شد. روبنی که دو موقعیت گل بسیار خوب در نیمه نخست را از دست داده بود در دقیقه 89، تمام این ناکامی ها را جبران کرد و پنجمین ستاره را روی سینه مونیخی ها نشاند. 
بدون شک حالا او خوشحال ترین بازیکن روی کره زمین است. پس از اینکه داور ایتالیایی سوت پایان بازی را زد آنقدر خوشحال بود که زانو زد و فقط گریه کرد. 
گریه هایی معنا دار با مشت هایی گره کرده. 
دورتموند فینال را باخت اما نمی توان گفت که تیم شایسته ای نبود آنها که برای رسیدن به فینال.. رئال مادرید، یکی از غول ها بزرگ فوتبال را از پیش رو برداشته بودند از همان دقیقه نخست بازی با بایرن فقط حمله کردند و حمله 
طوری که قهرمان بوندس لیگا را وادار کردند تا دفاع کند و در بعضی از دقایق هم زیر توپ بزند. هر چه از دقایق بازی می گذشت بایرنی ها پخته تر عمل می کردند و حملات جسورانه دورتموندی ها را با ضد حملاتی خطرناک پاسخ می دادند. 
بدون شک باید گفت که در نیمه نخست دروازه بان های دو تیم ستاره های میدان بودند، چه اگر این طور نبود، بازی در این نیمه باید بیش از چند گل در پی داشت. با شروع نیمه دوم بایرن مونیخ منطقی رمز عبور راهنما لیست کاربران تقویم نشانه توپ و میدان را در اختیار گرفت. آنها که در نیمه نخست اسیر حملات بی محابای زرد پوشان شده بودند سعی کردند در نیمه دوم به همان شیوه همیشگی خودشان رو بیاورند. پاس، حرکت به جلو، صبر و ایجاد موقعیت این حوصله ای که قرمزها در نیمه دوم از خودشان به خرج دادند سرانجام در دقیقه 60 جواب داد. جایی که فرانک ریبری یک پاس استثنایی را به روبن داد تا این بازیکن هم با ارسال پاسی دیگر به ماریو ماندژوکیچ این بازیکن را مقابل دروازه خالی قرار دهد و بایرن را یک بر صفر از حریفش پیش بیاندازد. خوشحالی زاید الوصف این بازیکن و بقیه مونیخی ها اما فقط 8 دقیقه دوام آورد. فشار بی امان دورتموندی ها که شایسته شکست نبودند، کار را به جایی رساند تا دانته روی یک اشتباه بچه گانه خطایی را در محوطه 18 قدم انجام داد و گوندوگان بازیکن ترک تبار دورتموندی ها از روی نقطه پنالتی دروازه نویر را باز کرد. همه چیز تقریبا مساوی بود اما تا حدودی قدرت بایرنی ها در کفه ترازو سنگینی می کرد. در حالی که همه، حتی هاینکس و کلوپ، خودشان را برای وقت های اضافه و شاید ضربات پنالتی آماده می کردند کسی دروازه دورتموند را باز کرد که به او لقب بدشانس در فینال های لیگ قهرمانان را داده اند. روبن که در 4 فینال قبلی در لیگ قهرمانان (در هر تیمی که بازی کرده است) بازنده بوده، این بار قدر پاس طلایی ریبری را دانست تا ستاره بایرنی ها در لیگ قهرمانان اروپا را به عدد 5 برساند ستاره های که ارزش های معنوی زیادی دارد. مونیخیها پس از ناکامی در فینال سال 2010 مقابل اینترمیلان و 2012 برابر چلسی توانستند پس از قهرمانی سال 2001 یکبار دیگر جام قهرمانی را از آن خود کنند و پس از 12 سال بار دیگر مقام قهرمانی را از آن خود کنند.
گروه اینترنتی خورشید :: khorshidgroup.org


  



نوشته شده در تاریخ 92/3/22 ساعت 9:20 ص توسط مهدی حق شناس


چند نمونه از کارهای مفیدی که دختران ایرانی در دبیرستان ها انجام می دهند را می بینیم :

بعضی از دختران علاقه خاصی به موتور و موتورسواری دارند به طوری که به یاماهای سرایدار مدرسه نیز رحم نمی کنند و کارهایی که پسران در خیابان انجام می دهند را با موتور این پیرمرد تمرین می کنند:

2 دختران ایرانی در دبیرستان چه می کنند

در حالی که گروهی دیگر از دختران علاقه ای به موتور سواری نداشته آنها از موتور می ترسند و علاقه خاصی به سوار شدن ماشین های شاسی بلند و چند صد میلیونی دارند ولی با توجه به کمبود امکانات فعلا ژست گرفتن را با وسیله زیر تمرین می کنند :

1 دختران ایرانی در دبیرستان چه می کنند

اما گروهی نیز هستند که جزو گروه های بالا قرار نمی گیرند ,این گروه سخت مشغول کار می باشد و حتی از زمان زنگ تفریح خود نیز می گذرد و به کار مشغول می شود

3 دختران ایرانی در دبیرستان چه می کنند

 

بله !! بازدید کننده عزیز اینانند آینده سازان این مرز و بوم



  



نوشته شده در تاریخ 92/3/22 ساعت 9:13 ص توسط مهدی حق شناس


8997 93822 دختری با شلوارک در تهران – اوج بد حجابی ( عکس)



  



نوشته شده در تاریخ 92/3/19 ساعت 1:44 ع توسط مهدی حق شناس


http://upload7.ir/images/90101512202627107209.jpg
انتخاب همسر مرحله حساسی در زندگی هر کدام از ما است. این که بفهمید یک نفر مناسب شما است یا نه، نیاز به تحقیق و مشاوره و بررسی زیادی دارد. شما نیاز دارید قبل از هر چیز خود را بشناسید و پس از آن طرف مقابل را بشناسید و دریابید چقدر به هم شبیه هستید.

شباهت یا تفاوت؟
این دقیقا مهم ترین مساله ای است که باید در انتخاب همسر در نظر داشته باشید. اگرچه تفاوت ها در ابتدای امر برای هر دو شما جذاب است اما آنچه باعث می شود شما در کنار هم بمانید، شباهت هایی است که به هم دارید. هر چه شباهت شما بیشتر باشد زندگی با دوام تری خواهید داشت. برای یک زندگی طولانی مدت به اندازه باقیمانده عمرتان، شما نیاز به شباهت ها دارید. وگرنه اگر فکر می کنید تا 20 سال دیگر حوصله تفاوت های همدیگر و سر و کله زدن به خاطر این تفاوت ها را دارید سخت در اشتباهید. 20 سال که هیچ. مطمئن باشید تا دو سال بعد، همه چیز برایتان عادی می شود و آن وقت تفاوت ها بیشتر توی چشم تان می آیند.

  



نوشته شده در تاریخ 92/3/19 ساعت 1:41 ع توسط مهدی حق شناس



  



نوشته شده در تاریخ 92/3/19 ساعت 1:36 ع توسط مهدی حق شناس



 


  



نوشته شده در تاریخ 92/3/19 ساعت 10:20 ص توسط مهدی حق شناس


سلام.درود برمردی که بازم در تمام اهوال به فکر ما مردم بود.مردی که مثل تمام دولت مردان  پولی از ماگرفت ولی یک کاری کرد که به فکر ما مردم شهرستانی بود .ان هم این هست که مبلغ ناچیز45هزارتومان به ما دادا این پول چیزی نیست ولی نشانه این بود که  می خواهد کاری کند اگه یک عده ...که کم نیستند بگذارند. از خدای محمد وآل محمد می خواهم سلامت ودر تمام مراحل زندگی شاد ودر روز قیامت سر بلند باشد . یاعلی راستی درودبررهبری که صحبتش مثل امام خمینی(رح)هست ومشتی بردهان دشمنان میهن اسلامی مااست.رهبرکه در تمام زندگیش را وقف مردم کرده امیدوارم سلامت وپایدار باشد مانند یک پدر برای ما هست رهبر 

این شعار نیست .جانم فدایت اگر تو نبودی چی ها بر سرما مردمان شهرستانی می امد.خدا نگهدارتون باشد.

راستی  جمعه این هفته یادتون نرود حماسه سیاسی پر رنگ تر از هر رنگی باشد.



  



نوشته شده در تاریخ 92/3/19 ساعت 9:2 ص توسط مهدی حق شناس


به نام حضرت دوست ... که هر چه داریم از اوست.

فال روزانه عاشقانه ها به همراه "حکایت و داستان های جالب" - امروز 19 خرداد ماه 1392

فروردین: شاید امروز فکر بسیار درخشانی داشته باشید اما نتوانید هیچ کجا از آن استفاده کنید. متناقضاً، هر چه بیشتر طرح خود را برای دیگران تشریح کنید، آنها کمتر نسبت به مزیت آن متقاعد می‌شوند. این به این معنی نیست که آنها با موقعیت شما مخالفند بلکه آنها مطمئن نیستند که شما بتوانید استراتژی خود را به یک طرح کاملاً عملی تبدیل کنید.گرچه دائماً به این فکر می‌افتید که خواسته اتان را تحقق ببخشید اما آن را برای بعد نگه دارید. اکنون بهتر است اول با راهکارهایی آن را پیش ببرید.

 

اردیبهشت: حتی اگر فکر می‌کنید که دوست دارید فردی بسیار واقع بین باشید، امروز نباید تا این حد در مورد آن مصمم باشید. ابتدا می‌توانید دیگران را متقاعد کنید که درباره ی کاری که می‌خواهید انجام دهید همه چیز را می‌دانید اما هر چه می‌گذرد آنها را بدتر گیج می‌کنید و این باعث ایجاد تناقض در حرفهایتان می‌شود. اکنون می‌توانید یک مفهوم پیچیده را توضیح دهید اما احتمالاً می‌بینید که اگر جنبه های ساده ی آن را توضیح بدهید بدتر چالش زا می‌شود. اگر ممکن است بگذارید یک نفر دیگر برای مدتی کنترل آن را بدست بگیرد.


  




  پیام رسان 
+ راه که میروی ، عقب می مانم نه برای اینکه نخواهم با تو همقدم باشم میخواهم پا جای پایت بگذارم و مواظبت باشم میخواهم ردپایت را هیچ خیابانی در آغوش نکشد . . . تو فقط برای منی !

+ سلام به زودی ادرس وب لاگم تغییر می کند دوستان برای همراهی من به ان بروید

+ سلام چرا محدویت دارم در امکانتات وبلاگم

+ شبتون خوش بای

+ برای بار اول با انگشتم زدم توی چشم دشمن<a http://upload7.ir/images/36805737836914191203.jpg

+ گلهای بهشت سایبانت / یک دسته ستاره ارمغانت یک باغ از گلهای نرگس / تقدیم وجود مهربانت.

+ سخت است که دور از رخ دلدار بمیرم / از حسرت گل در صف گلزار بمیرم درد است مرا ، کز غم هجران تو دلبر / باشی تو طبیب و من بیمار بمیرم

+ سلام یکبار بیا به وبم اگه خوب بود کامنت بگذار واگه بد بود بازهم بگذار منتظر حضور پوررنگ شما دروبم هستم

+ یه سنگ کافیست برای شکستن یه شیشه! یه جمله کافیست برای شکستن یه قلب! یه ثانیه کافیست برای عاشق شدن! یه دوست مثل تو کافیست برای تمام زندگی

+ توی زندگی افرادی هستند که مثل قطار شهربازی می مونن، از بودن با اونا لذت می بری، ولی باهاشون به جایی نمی رسی




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ